Let´s start again :)

Chacha bloggen, saknat mig? Oavsett så har jag saknat att blogga. Var verkligeen tvungen att ta tag i mitt liv ett tag, fyfan va jag mådde dåligt ett tag.. Uschh! Menmen, life goes on right?

Nu det sista så har det mesta löst sig och jag har börjat om lite på ruta ett. Känns riktigt skönt! Man får iallafall veta vilka ens riktiga vänner är, som allid finns där..

Idag mötte jag upp paulina gosii, så åkte vi in till göteborg och köpte lite julklappar och så fikade vi & åt på espresso house också. Hur mysigt som helst! Åh vad jag älskar julstämningen, synd bara att all snö har försvunnit nu :(
Men nu ska jag krypa ner i sängen, så jag säger godnatt och sov gott! Puss


Ni får en bild på mig och Paulina från idag. Bilden är från hennes och Emmas blogg, checka gärna deras blogg också! Klicka på länken för att komma till tjejernas blogg! Båda två är hur fina som helst och jag hade verkligen inte tackat nej till att se ut som nån utav dem. www.paulinaemma.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0