Vad gör du på nyår?

Det nya året firas med mina underbara kompisar hemma hos Linus! Jag, Alex, Linus och Paulina. bättre kan det ju knappt bli! Är huuuuur taggad som helst för det nya året verkligen och en bra start får man ju med tanke på vilka man firar det med.
Vet dock inte vad vi ska göra rikitgt än, men vi ska käka och så tillsammans och sen sa vi sova över! Hur mys?! Så ja, jag ska vara med dom :) Har varit med familjen varje år och det är såååå tråkigt, så det ska bli skönt att ändra lite på det!
Anyway, jag är hur taggad som helst och ser fram emot allt jätte mycket! Hur är det med er? Eller är det typ bara jag som vill att det ska bli ett nytt år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0