10 sanningar!



* Jag älskar mat, det är typ det bästa som finns! Om jag bara kunde skulle jag typ ätit hela tiden haha.

* Jag blir brun ganska lätt på sommaren och när jag är utomlands så blir jag hur brun som helst. Beror ju dock på hur länge jag är borta också, men ni fattar.

* Jag blir jätte blond på sommaren också, hårfärgen då haha! Är blond annars med, aja..jag får leva med det ;)

* Jag har varit kär tre gånger i hela mitt liv, jag blir inte det så lätt. Dock är jag det nu faktiskt..

* Jag älskar Justin Bieber skit mycket. Är as taggad för hans konsert i stockholm! Åh älsklingen...

* Dom jag alltid vänder mig till när jag är ledsen är oftast Paulina, Amanda, Lisa, Carro, Kalle, Linus eller Moa.

* Jag har fyra nära killkompisar. Kalle Linus, Kamphol och Alexander.

* Jag älskar att se på skräckfilmer med andra. På bio också.

* Jag hatar falska människor. Typ att de säger en sak och säger en helt annan sen. Tycker att man borde våga stå för den man är och skita i vad andra tycker och tänker bara man själv är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0