18/11

Kom precis hem från ida och jag är hur seg som helst! Jag vaknade upp hos paulina imorse och sen skulle hon på match, så jag gick till ida som planerat. Sen runt 12 kom emelie och moa och vi typ degade, spelade kort, pratade, tittade på film och bara hade det bra! Sen pluggade vi och gjorde nåt som ingen annan ens skulle komma på tanken att göra. Vi satte nämligen på oss en halsduk över ögonen och sen fick resten blanda grejer, tex messmör, honung, olika såser, saltgurka osv. Så skulle man tugga i 5 sekunder, sen fick man spotta ut det. Aja, vem sa att det va kul att vara normal??

Nu är jag iallafall hemma, så nu ska jag sätta mig framför nån bra film, ta te för det känns som om jag börjar bli småsjuk.. Men ni får ha det bra, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0