Hos Amanda

Tjaaa! Har alla haft en bra fredag hittills? Det har jag iallafall. Direkt efter skolan så åkte jag in till göteborg och mötte upp min älskade Amanda. Så vi köpte lite saker, sen så åt vi middag på Jensen´s. Så sjuuuukt gott verkligen!
Jag fick med mig en tröja och ett par jeans, ni får bilder på det imorgon! Men ni får ha en fortsatt bra kväll, nu ska vi äta glass och sen ska vi nog sätta på en film eller nåt, vi får se. Puss

Saknar sommaren något oerhört, vill bara spola tillbaka tiden! Vill vara brun.. Aja det är mysigt med vinter också ibland faktiskt...









 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut dagens outfit?? :)

2012-11-10 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0