Övernattning hela helgen...

Jag har sovit hos Amanda hela helgen, så otroligt mysigt! Och vi har verkligen haft fullt upp, så jag har inte hunnit med bloggen...förlåt!
Anyway, igår så gick jag från Amanda till Carro, så taggade vi lite inför hennes match. Lite kul, för Carro och alla mina barndomskompisar mötte Paulinas lag. Så bästavänner, mot bästavän, det va roligt att se. Det blev dock 0-3 till Paulina oh dom. Hur som helst, efter matchen så åkte jag och Paulina direkt in till stan och köpte en present till pappa, sen stack vi hem till Robert en stund. Hur mysigt som helst! Sen så sov jag hos Paulina på kvällen. Sover hos henne minst typ två gånger i veckan, så jääääkla mysigt hemma hos henne! Finns inget bättre än att vara med henne typ, så himla underbar är hon.

Nu ska jag gå ner och duscha och komma på nåt som jag ska redovisa om i svenskan, ligger lagom efter nu känner jag! Alla har typ skrivit en hel sida, och jag har inte ens skrivit en mening! Någon som har ett bra förslag som man kan redovisa om? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0