Sveriges sämsta bloggare..

Just nu känner jag mig som sveriges sämsta bloggare! Asso förlåt. Kan ju bara börja med att jag har haft det hur jobbigt  som helst, depp och allt! Så jag har faktiskt inte haft nån vidare lust. Men mina dagar har inte varit så speciella. Förutom att jag har varit med mina underbara vänner då, som alltid finns där. Tur att jag har dom...

Anywaaaay, så vaknade jag  upp hemma hos ida igår. Vi typ degade hela dan, åt väääärldens goaste frukost, tittade på film och bara pratade ut om allt. Sen igår kväll så stack jag hem till paulina och vi cyklade till donken vid 10 på kvällen för att köpa glass. Normala osv... Så jag sov hos henne, vilket är bland det bästa som finns. Vi har alltid så mycket att prata om, så mysigt! Nu ska jag snart hem till ida igen, sen ska jag hem och plugga lite. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0