Finns ingen mig utan er!

Ni är så perfekta man kan bli. Har alltid så otroligt kul med er och ni betyder så himla mycket för mig! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er, ni är helt obeskrivliga! För 2 år sedan så visste jag inte ens att ni existerade, helt sinnes?! Och nu, så känns det som om jag har känt er i hela mitt liv! Ni står mig närmast och det är er jag alltid pratar med och litar på till 100%! Finns inget liv för mig utan er. Jag skulle göra exakt allt för er! Älskar er så obeskrivligt mycket och tack att ni finns för mig och att ni finns över huvudtaget! Ni är bäst och jag kommer aldrig lämna er. Jag älskar er! Paulina, Moa, Ida & Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0