Nu kör vi igen!

Nu ska jag skärpa mig på riktigt! Saknar att blogga så otroligt mycket.
Vet inte om det är mer värt att byta till nattstad nu, men eftersom typ alla har blogg där så vet jag inte.. Men jag får se helt enkelt! Så nu ska jag börja blogga mer regelbundet och så ofta jag får tid till det!
Jag kan ju börja med att jag träffade Emma i fredags på kvällen så sov jag hemma hos henne, så himla mysigt! Sen på lördag så kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi till kungsmässan och köpte lite saker! Kan lägga ut bild i ett annat inlägg! Och idag har jag och mammi varit inne i Göteborg och kollat på när pappa spelade match! Så såg min helg ut helt enkelt. Men nu ska jag ner i duschen, så hör av mig sen! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0